Процесът отнема между 4 и 8 седмици. Ние ще оптимизираме структурата, съдържанието и кода на вашия уебсайт, за да се уверим, че е безупречен при сканиране от Google. Ще свържем вашия сайт с нашия акаунт за уеб администратори в Google и ще добавим ръчно всички страници в индекса на Google.
Във втората и същинска фаза ще открием най-подходящата фраза за вашата ниша, която ще е съобразена с броя на търсенията в интернет както и с конкуренцията ви. Когато фразата е избрана ние ще започнем процеса на изграждане на backlinks(връзки отдруги страници към вашата).
Установяване на най-подходящата фраза за вашия бизнес и изграждане не разнообразни и качествени връзки към вашата страница. Изграждането на връзките е най-важната и трудоемка част в процеца на оптимизиране и може да отнеме няколко месеца. Подобряването на класирането в Google Search на страницата обикновенно започва след шестата седмица и може да продължи още две, три седмици. Услугата включва "СЕО Стандарт".
Заплащането е еднократно на една фраза, която в най-честия случай съдържа 2-3 ключови думи.
Накратко оптимизация за търсачки или „СЕО“ е процесът за подобряване на обема или качеството на трафика към уебсайт от търсачки като Google, Bing или Yahoo чрез „естествени“ или неплатени резултати от търсенето. Иначе казано, даден уебсайт да може да се намери в търсачките за думи и фрази, свързани с това, което сайтът предлага.
Процесът на оптимизиране има два стадия: On-page & Off-page.
Оптимизация на кодa и структурата на страницата. Google и други търсачки сканират вашия уебсайт, за да изтеглят информация и се опитват да си съставят картина за какво се отнася вашият уебсайт и на кого той ще се хареса. Подобрявайки уеб архитектурата, можем да улесним Google да "опознае" вашия сайт и да получи правилната информация.
"Off-page SEO" се отнася до действия, предприети извън вашия собствен уебсайт, за да повлияят на класирането ви в страниците с резултати от търсачките.
Изграждането на интернет връзки(backlinks) е в основата на всяка СЕО оптимизация. Търсачките използват връзки като индикации за качеството на свързаното съдържание, така че сайтът с много качествени връзки с обикновено се класира по-добре от иначе подобен сайт с по-малко връзки. Тук е момента да споменем, че връзките трябва да са разнообразни и от качествени източници(сайтове).