PPC Реклама

single image

Рекламата с плащане на клик (PPC), като Google AdWords трябва да бъде основна част от вашата онлайн маркетингова стратегия заедно със СЕО оптимизиране. PPC рекламата предлага напълно прозрачни маркетингови разходи и това, че е толкова лесно за проследяване на реализациите и изчисляване на вашите приходи (ROI), я прави най-използваната форма на онлайн реклама в днешно време.

Какво представлява PPC и струва ли си парите?

Много малки фирми със сигурност не са напълно наясно с този тип РЕКЛАМА и какво би могло да направи за тях. Рекламата с плащане на кликване (PPC) не е сложна и може да се раздели в 3 стъпки:

 

  1. Избирате ключови думи, които искате да се свържете с вашата реклама, след което създавате тази реклама.
  2. Определяте бюджет - вие определяте колко трябва да отделите на ден, а също и колко сте готови да платите за всяко щракване на рекламата.
  3. Стартирате кампанията - търсачката вероятно ще показва рекламата ви всеки път когато има направи търсене, което съответства на вашите ключови думи и параметри.

 

Така накратко, избирате някои ключови думи, създавате оригинална реклама, задавате предпочитания си бюджет и вашата реклама ще започне да се показва на клиенти, които активно търсят вашия продукт.

Това са основите на PPC рекламата, но обаче това съвсем не е всичко. Трябва да анализирате ключовите си думи, да напишете рекламите си ако те са от текст или да наемете дизайнер да направи банер или видео ако искате по-въздействащи реклами. Следва създаването на целева страница (страницата на вашия сайт, където хората идват след като кликнат на вашата реклама), всички от които трябва да са на ниво, за да се класирате достатъчно високо за рекламите, които да се показват. Точно тук се намесваме ние с нашия дългогодишен опит и сертифиакация от Google Adwords с гаранцията, че вашите реклами ще са оригинални и ще бъдат показвани на точните хора по точното време!


Пример

Ако сте нов в света на маркетинга за търсене или просто искате обикновено описание на български език тогава сте на правилното място.

Google AdWords, собствената рекламна услуга на Google, която ви позволява да показвате малки рекламни карета(най-често срещаните са текстови) с възка към вашия уеб сайт на страница с резултати от търсачките (SERP), като плащате за тях.

Не е необходимо да чакате новият ви сайт да излезе по естествен път в класацията чрез СЕО оптимизация. Чрез използването на платено търсене можете да видите незабавни резултати и не е толкова скъпо, колкото може би си мислите.

Платена реклама в Google Search

Платенaтa реклама обикновено се появява в горната част на SERP или отстрани и все повече приличат на органични резултати. В момента Google поставя върху тях малък жълт етикет „Ads“.

Yahoo също имат своята уникална рекламна мрежа, наречена Bing, но за сега нека да разгледаме Google AdWords.

Ключовата дума или фраза (обикновено фраза от две или три думи), е текста който даден потребител изписва в Google когато търси в интернет.

Основни принципи свързани с AdWords

По принцип избирате някои ключови думи, които клиент може да използва в търсачката, след което създавате реклама, която може да се покаже на според тези ключови думи, като например в горния пример: „domestic cleaners London“

Ако искате рекламата Ви изобщо да се показва, трябва да наддавате срещу други търговци за това колко сте готови да платите на Google AdWords всеки път, когато търсещ кликне върху рекламата Ви.

Очевидно колкото повече плащате на кликване (PPC), толкова по-голяма е вероятността вашата реклама да се появи в резултатите от търсенето.

Тук обаче, за разлика от други модели за наддаване в реално време, не само най-високата оферта се взема предвид, но и много други фактори като качество на рекламното каре, качеството на станицата на сайта към която сочи въпросната реклама и много други.

Сеопиксел лого

СЕОПИКСЕЛ специализира в уеб дизайн и онлайн маркетинг за малкия и среден бизнес. Нашата цел е да създадем атрактивни уебсайтове, които се класират високо в Google Search. 

Още за нас

Адрес

  •   Улица Георги Трингов 6
         Пловдив, България   
  •   (+359) 0877 635 689
  • hello@seopixel.bg
Онлайн Чат

 

Можете също да се свържете с нас по имейл. Ще Ви отговорим в рамките на 24 часа през цялата година!