Какво означава СЕО?
Оптимизация за търсачки или „SEO“ е процесът за подобряване на обема или качеството на трафика към уеб сайт от търсачки като Google, Bing или Yahoo чрез „естествени“ или неплатени резултати от търсенето. Иначе казано, дейността на осигуряването на уебсайт може да се намери в търсачките за думи и фрази, свързани с това, което сайтът предлага. В много отношения това е просто контрол на качеството на уебсайтовете.
Как прави Google ™ Rank Pages?
Google ™ популяризира страниците с авторитети до върха на своята класация, така че ваша работа е да създавате страници, които стават авторитетни страници. Това включва писането на съдържание, което хората намират за полезно, тъй като полезното съдържание се споделя в блогове, емисии в Twitter и др. И с течение на времето Google ™ приема тези сигнали на авторитета.
Съдържанието на уебсайтове не е единственият фактор. Никой не знае (освен самия Google) какви са критериите за класиране на уебсайтове, но широко се смята, че Google взема предвид над 200 различни фактора. Прочетете повече за факторите за класиране на SEO
Защо SEO е важно?
Обикновено, колкото по-рано (или по-високо) даден сайт се появи в списъка с резултати от търсенето, толкова повече посетители ще получи от търсачката. SEO може да е насочен към различни видове търсене, включително търсене на изображения, локално търсене и специфични за индустрията вертикални търсачки.
Представете си два бизнеса в една и съща ниша, които продават подобни продукти на сходни цени. Единият от тях има уеб сайт, оптимизиран за търсачки, а другият има неоптимизирано уеб присъствие. При равни други условия коя компания смятате, че е по-успешна? Коя компания ще спечели повече клиенти от местния SEO и коя компания вероятно ще расте по-бързо?